avation
هوانوردی

اگر علاقه مند به تهیه دی وی دی های آموزشی JEPPESEN کتاب PPM هستید برای تهیه آن به ایمیل مدیر وبلاگ برای درخواست قدام کنید تعداد دی وی دی ها ها 3 عدد میباشد :

قیمت اورجینال دی وی دی در JEPPESEN: دویست وهشتاد هزار تومان

قیمت فروش ما:7000 تومان با احتساب پول پست پیشتاز

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:JEPPESEN,PPM DVD,PPM GFD,PPM GFD DVD,دی وی دی,JEPPESEN PPM TRAINING,jeppesen ppl dvd دانلود,jeppesen ppl dvd, توسط theosophy

 در اثر این برخورد قسمتی از بال هواپیما و همچنین چرخ‌ها کنده شده و یک سرنشین دچار آسیب دیدگی شکستگی از ناحیه پا شد و دو نفر نیز آسیب جزئی دیدند. هم اکنون.......... 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:سقوط,هواپیما,سقوط هواپیما در انزلی, توسط theosophy

لینک های کتب خلبانی

کتاب PPM GFD

http://www.irancatsc.org/pdf/Jeppesen%20Books/GFD%20PPM/Chapter%201.PDF

http://www.irancatsc.org/pdf/Jeppesen%20Books/GFD%20PPM/Chapter%202.PDF

کتاب IRM

http://www.irancatsc.org/pdf/Jeppesen%20Books/IRM/Instrument%20Rating%20Manual.pdf

کتاب تست PPL

http://www.irancatsc.org/pdf/PPL%20Question%20Bank/PEL+PPL+Question+DB+v2.pdf.pdf

بقیه کتب در وبلاگ زیر موجود میباشد:(کتاب های فنی و خلبانی)

http://aviationlibraries.loxblog.com/

در صورت تمایل فیلم های آموزشی جپسن موجود می باشد. 

ایمیل:erfanseif@yahoo.com

ارسال در تاريخ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:دانلود کتاب خلبانی,دانلود کتاب خلبانی ppm,کتاب PPM,دانلود کتاب IRM,, توسط theosophy

 

همسر صاحب هواپيماي شخصي سقوط كرده در ارتفاعات شمال كشور از مسئولان ارگان‌هاي ذي‌ربط به ويژه امدادگر درخواست كرد كه تمام تلاش خود را براي پيدا كردن سرنشينان هواپيما به كار ببرند.
 خانم دادگر گفت: روز گذشته همسرش (حسين دادگر) صاحب هواپيماي شخصي جاايروء به همراه دوستش آقاي حسيني به مقصد رامسر پرواز كردند.
وي افزود: پرواز از فرودگاه آزادي انجام شد، اما ساعت 13:30 متوجه شديم كه به مقصد نرسيده‌اند و ماجرا را از فرودگاه جويا شديم كه آنها به ما اعلام كردند، هواپيما از رادار خارج شده است.
 به گفته وي، مسئولان فرودگاه از طريق گوشي تلفن همراه يكي از دو سرنشين، محل سقوط هواپيما كه در دامنه يكي از كوه‌هاي منطقه بوده است را مشخص كردند.
 وي با بيان اينكه طبق اعلام سازمان‌هاي امدادي، به دليل ابري بودن هوا، نمي‌توان با هلي‌كوپتر به جست‌وجو در ارتفاعات پرداخت، اظهار كرد: مردم محلي به كمك امدادگران منطقه در حال جست‌وجو براي يافتن هواپيما و دو سرنشين آن هستند.
 او از مسئولان ارگان‌هاي مربوطه به ويژه امدادي درخواست كرد كه تمام تلاش خود براي پيدا كردن هر چه سريعتر هواپيما و دو سرنشين آن به كار گيرند.

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:هواپیمای شخصی,دادگر,رامسر,سقوط,privat pilot,, توسط theosophy

هنوز یک هفته از سقوط سسنا 172  نگذشته بود که دوباره شنیدیم یک هواپیمای سبک دیگر در رامسر ناپدید شد

'مهدی ولی پور' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این هواپیما در 12 مایلی جنوب رامسر در كوههای البرز سقوط كرد و به نظر می رسد دو سرنشین آن كشته شده اند.

وی گفت : به محض اطلاع از این واقعه ، بالگرد این جمعیت كه مشغول امداد رسانی به سیل زدگان گیلان بود به منطقه مورد نظر این حادثه اعزام شد و در حال حاضر مشغول پیدا كردن لاشه هواپیما و پیكر دو سرنشین آن است.

ولی پور اظهار داشت : ارتباط این هواپیما ساعت 30/11 دقیقه صبح امروز با برج مراقبت فرودگاه شهرستان رامسر قطع شده بود.

گفته می شود این هواپیمای سبك از استان قزوین به سمت رامسر در حركت بود.

متاسفانه کاپیتان دادگر به همراه یکی از بستاگانشان دو سرنشین این هواپیما بودند.

ارسال در تاريخ جمعه 30 تير 1391برچسب:, توسط theosophy

 شعله های آتش هرلحظه شدیدتر می شد ولی عباس می خواست پروازی دیگر را شروع كند. هواپیما هر لحظه ارتفاع كم می كرد. عباس در این لحظات هتل محل برگزاری اجلاس را می بیند و شاید با خود زمزمه می كند چه هدفی بهتر از آن جا؟ به سوی هتل حركت كرده و هواپیما را درحالی كه هنوز هدایت آن را برعهده داشت به ساختمان هتل می كوبد......................(بقیه د ادامه مطلب)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 30 تير 1391برچسب:عباس دوران,زندگی نامه,هواپیما,, توسط theosophy

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:کاپیتان فخر,تشییع,شهبازی,تشییع علی فخر, توسط theosophy

 امروز که -مثل هر روز- داشتم خبرها را چک می‌کردم، تیتر سقوط یک هواپیمای آموزشی در قزوین را دیدم و وقتی لیدش را خواندم که دو کشته هم داشته، فهمیدم «ارزش خبری» دارد. بعد دنبال جزئیات بیشتر خبر گشتم و دیدم در گزارش تکمیلی، اسم کشته‌ها را هم نوشته‌اند. داشتم خبر را ادیت می‌کردم برای صفحه‌ی روزنامه، که یک‌دفعه یک‌چیز آشنا به چشمم خورد: «باقر باقری ثالث.»

 

اسمش آن‌قدر خاص بود که هیچ شانسی برای فراموش کردن نداشت. هم‌کلاسی دوره‌ی راهنمایی در مدرسه‌ی شهید منتظری. ماتم برد. نه که ناراحت یا همچین چیزی شده باشم، نه. هیچ‌وقت با او رفیق خاصی نبودم. اما می‌دانی، مرگ با همه‌ی نزدیکی‌ش، تا خودش را روی هم‌قطارانت نیندازد، جدی نمی‌شود. ما همیشه انتظار داریم که بزرگ‌ترها بمیرند. اصلاً باور اینکه می‌شود یکی مثل خودمان هم بمیرد، برایمان ممکن نیست. ممکن نیست... تا اتفاق بیفتد. بعد هم که اتفاق می‌افتد، فقط بهت است. من پیش‌تر هم این تجربه را داشته‌ام. دفعه‌ی قبل، دو تا از هم‌دوره‌ای‌هام در یک تصادف رانندگی کشته شدند. از مرگ آنها بیش از هرچیز، ناله‌های پدر یکی‌شان را یادم مانده که در ختم پسرش زار می‌زد. ناله‌هایی که با همراهی صدای مجلس‌گرم‌کن، آنقدر سوزناک شد که حتی ما تازه‌جوان‌ها را به گریه انداخت. می‌گویند مرگ ِ جوان، دل‌سوزتر است. آن‌روز من این را باور کردم. اسمش بود «جواد دارابی.»

 

«باقر باقری ثالث.» روزهایی که در مدرسه مد شده بود از اسم‌هایمان مخفف انگلیسی بسازیم، کلی به‌ش حسودی ‌می‌کردم که مخفف اسمش می‌شود BBS -که شبیه BBC است. البته من هم با حذف «سید»م می‌شدم HHC که چندان بد نبود، ولی به اندازه‌ی BBSکول نبود. حالا BBS در آخرین پرواز دوره‌ی آموزش خلبانی‌اش سقوط کرده و خبرش را شاید BBC هم زیرنویس کرده باشد. اما چه فرقی می‌کند؟ حتماً در یک‌گوشه از شهر پدرش دارد زار می‌زند.

از یک روزنامه نویس

ارسال در تاريخ شنبه 24 تير 1391برچسب:, توسط theosophy

 کاش بود،همین دیروز با هم حرف زدیم،مگه میشه؟نه...... چه قدر نازنین بودی....باور ندارم......مگه قرار نبود هم رو تو این هفته ببینیم/هنوز دارم تلفنشو میگیرم بلکه جواب بده........ولی ......(بقیه در ادامه مطلب)

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 23 تير 1391برچسب:عکس,هواپیما,سانحه,باقر,فخر,کاپیتان,قزوین, توسط theosophy

 

 طبق آخرن گزارشات و توضیحات چند شاهد حاضر در صحنه در در ساعت 12 ظهر هواپیمای سسنا172 آموزشگاه معراج جهت آخرین چک دانشجو باقر باقری ثالث توسط کاپیتان علی فخراز باند شماره 10 فرودگاه قزوین takeoffمیکنه..

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 23 تير 1391برچسب:, توسط theosophy

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد